we own the night

Då var även det här liket vaket, förstår inte hur jag kan vara vaken och pigg redan nu med tanke på att jag låg och kollade på film till kl 5 imorse. Han igenom två filmer, först såg jag Fired up vilket visade sig vara en halvdålig komedi. Efter den slog jag därför på en film jag visste var bra The butterfly effect, den filmen kommer jag aldrig nånsin att tröttna på. Jag vet inte hur många gånger jag sett den och den blir verkligen aldrig dålig.
Idag är det träning som står på mitt schema och väderguden har ju verkligen lagt till ett underbart väder för fotbollsträning.

Nej nu ska jag sätta mig till rätta och lyssna igenom The 69 eyes nya album!


Kommentarer
Postat av: sandra

DU MÅSTE GE MIG MUSIK!!!!!!! ELLER HJÄLPA MIG MED SPOTIFYYYYY

2009-09-15 @ 13:22:44
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0