wierd ass world

Jag undrar en sak, varför i helvete ska tiden gå snabbt när man har roligt för? Kan den inte gå snabbt när man har tråkigt och är på jobbet ist? Måste ha vart en dum jävel som kom på den skiten. Jag menar vem fan vill att tiden ska gå snabbt när man har roligt? Det rimmar inte speciellt bra det där. Nej slopa skiten för fan!

Det värsta uttrycket av dem alla är nog fan ändå," Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge". Va är det för jävla bullshit, man vill vell för fan inte vänta överhuvud taget heller.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Kanske för att det ABSOLUT SISTA man tänker på när man har roligt är hur mycket klockan är. Eller inte. Nej jag vet fan inte. Jag vet bara att den här dagen gick för fort.



Jag brukar köra på, "den som väntar på något gott, väntar alltid för länge". Det känns som att det ligger lite mer sanning i det.

2009-09-06 @ 23:02:20
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0