you´r all that I´ve ever wanted

Jaha, då var det nån dags sen igen jag bloggade. Dåligt av mig. Men jag har haft andra och mycka viktigare saker för mig! Michaela med andra ord! Du är verkligen helt underbar, varje sekund med dig är det bästa som finns!
Wish you were here by my side.

Just nu sitter jag och kollar på hockey, som för tillfället inte går nå vidare faktiskt. Men det är ju 54 omgångar kvar som tur är och DIF har ju faktiskt lirat rikigt jävla bra mot HV som troligtvis kommer vinna hela skiten!

Annars var den här dagens absolut höjdpunkt när jag på jobbet idag förhandslyssnade på Mustasch nya album. Så jävla grymt det var! Ralf Gyllenhammar for fuckin president!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Pussssssss baby

2009-09-24 @ 21:35:13
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0