you rock my world

Sådärja, då har jag tatt och kommit home sweeeet home igen. Känns alltid lika skönt att komma hem när man haft en sån sunkig jävla jobbdag som denna har vart. Usch jag vill inte ens tänka på skiten: NEJ!
Nu slår jag på lite gryyyyyyym ny musik och sätter mig och njuter ett tag, för det finns inge bättre än att sätta sig ner och bara låta sig svävas bort till nått väldigt långt bort!

http://www.myspace.com/amaranthemetal Den första låten Leave everything behind är riktigt jäkla bra!

Sen har ju det där idol börjat igen oxå, egentligen HATAR jag den skiten hårt men det är ändå jag som sitter och kollar nästan varenda avsnitt bara för att det är musik det handlar om. Det kanske är min tro på att nån riktigt bra rockröst ska dyka upp och vinna som gör att jag kollar på det. Men det lär ju hända lika ofta som Sverige vinner VM i fotboll. Dvs ALDRIG!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0