look who´s back

Holy fuck, det var nästan exakt 3 veckor sen jag bloggade sist. Det är ju riktigt lång tid! Anledningen är att jag inte haft någon ork att blogga den senaste tiden. Men det ska det fan bli ändring på nu, ska bli bättre på de här nu igen.
Har inte hänt så överdrivet mycke mer än att DIF är i hockeyfinal nu, vi har haft gräspremiär med fotbollen, vart med Michaela och sen mest bara tagit det lugnt och jobbat.
Har precis vaknat nu, eller ja det var fan över en timme sen men ändå. Tänkte snart börja ta på mig och ta den gröna faran ut i detta snö?oväder och bege mig mot jobbet.

Har iofs kommit en hel del jävla bra musik oxå se sist, Crasdiet och Bullet har släppt sina nya album och fy helvete va dom är bra! SJUKT BRA!

Nej nu är det slut för idag, moooooot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0