you´r the best and you know it

Fan vilken jävla överaskning som väntade på mig när jag kom hem igår. Jag ringde Michaela som vanligt när jag slutade och pratade med henne tills jag var hemma. Så la vi på och sa att vi skulle prata vidare på msn när jag kom upp i lägenheten. Men när jag låser upp dörren och kollar in så ser jag en lapp där det står "HEJ ÄLSKLING", först undrade jag vem fan som hade lagt den där, men när jag kollar in i vardagsrummet så ser jag Michaela sitta där i soffan. Fy fan va jag vart glad och sjukt överaskad. TACK!

Vi hade en myskväll igår, käkade god mat och bara tog det riktigt lugnt. JAG ÄLSKAR DIG! Och godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Michaela

God morgon :)

2010-04-01 @ 10:23:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0