I fucking hate the cold

Jaha, då var det vardag igen. Efter en helt sjukt najs helg måste jag säga. I fredags så tog jag och Michaela det lugnt, satt och snackade med Natalie några timmar, kollade TV, och sen en riktigt bra film.

Lördagen bestod av en långsovning och lite lugna aktiviteter på dagen innan det var dags att göra sig i ordning för avgång till en fest. Det var Michaelas kompis som fyllde år och det betydde att jag skulle få träffa hennes kompisar på skolsidan för första gången, Funny!
Det började dock duktigt jävla tråkigt med en jävla massa tågstrul så vi kom inte fram dit fören vid 22 ungefär, men väl där hade jag hur kul som helst och det var stört roligt att träffa alla som man bara hade hört talas om. 5 av 5 toasters!

Söndagen var en lång pina i kyla på hemvägen, höll förr andra gången på en månad på att frysa ihjäl. JAG HATAR VINTERN! Annars tog vi bara en bakisdag med mycka sova.

Och så har vi den här dagen oxå, som jag tillbringat mestadels i bilen och på jobbet! Nu är det dags för mig att ta en lugn fucking kväll och inte göra nånting av värde!
Föresten så är jag ju ledig hela veckan om nån vill veta de!


Kommentarer
Postat av: Anonym

rock on!

2010-02-01 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0