saviour of the dead

Jaha då var det morgon igen och inte mycke mer att göra än att klä på sig, borsta gaddarna och åka till jobbet. Vilket liv man har när man jobbar kväll, helt fantastiskt.
Men en månad jobbar jag såhär, sen får det fan vara nog. Då ska jag ha ett schema som sträcker sig en lång tid framöver plus att jag inte tänken jobba kväll eller helg, trött på skiten!
Nog om de, P&L hade återigen ett bandsläpp som inte gav egentligen någonting, det var ett band jag tycker är bra, resten vill jag inte veta av. Fan dom har bokat så dåligt i år, så jag funderar på att inte åka dit alls!

En sak som dock gläjder en i sånna är stunder är när band släpper helt underbart bra plattor, och det var va HIM gjorde igår, deras Screamworks: Love in theory and practice var riktigt jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0