You're such a, such a honey

Blev en väldigt tidig uppgång idag trots att jag inte börjar fören halv 2. Det har sin förklaring i att det var Sverige-Finland i OS-Hockeyn och sånt kan man ju bara inte missa. vat en komfortabel seger med 3-0 till slut och jag ser fram emot slutspelat och en final mot Kanada!?

Sen måste jag bara få bli lite arg oxå. Trots att jag inte åker tåg nån gång, så kan man inte annat än bli förbannad på det där jävla SJ. Det är bara inställda tåg, förseningar, inga som kan köra, ont om tåg och fan och hans moster. Och allt detta för att det kommer snö och är lite kallt. Om dom inte vet de, så bor vi i Sverige och normalt sett så snöar det och är kallt här när det är vinter. Not a big surprise!

Nej nu ska jag ta och läsa lite sportblad och sen blir det till att väcka Michaela, som ser ut att sova riktigt gott. Ska väcka henne det snällaste jag bara kan, och det är snällt ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0