girls don´t go away mad

Höjden av trötthet måste då fan vara när man kommer på sig själv somnat mitt i en mening man skulle skriva. Ja jag tror då fan de. Nej den här så kallade tröttheten har gjort mig tll en Zombie!
Känns som att det inte kommer bli så mycke till sömn dom kommande dagarna heller, det gör mig dock ingenting för schemat framöver går verkligen inte fär hackor.

Det kickstartar på fredag med min kära och helt underbara systers student. STORT JÄVLA GRATTIS TILL DIG!
Kan då iaf bli en lång natt med en hel jävla del öl.
Lördagen är det up tidigt och ta en återställare innan vi sätter oss på tåget mot Stockholm för att kolla in KISS på Stadion, det kommer oxå det bli helt jäva awsome.
Söndag kommer man vakna bakis så in åt helvete, men det är ingen tid för vila då utan det är bara kliva upp och åka till Baggetorp för att lira match!
JAG ÄLSKAR FULLSPÄCKADE HELGER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0