give me a rock n roll train

AC/DC igår, Var de bra? OM DE VA, SOM DE VA, ATT DE VA! Det var en så sjukt grym konsert så det finns inte ord för de. Vi stod längst fram och då menar jag verkligen längst fram, för man kunde se svetten rinna från Angus när han sprang omkring och spela skiten av alla med sin gura. Jag vill bara ha mer mer mer och MEEEEEER!
Bilder kommer kanske senare i helgen när jag får tid för de. Tog iaf några som vart bra!
FOR THOSE ABOUT TO ROCK, WE SALUTE YOU!

Det är 8 dagar kvar tills nästa gång jag sätter mina fötter på stadion för att lyssna in KISS, hoppas och tror att det kommer bli så jävla grymt de med.

Nej nu ska det laddas inför toppmatcj ikväll, 2:an mot 3:an i tabellen, sa jag viktigt med seger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0