looking good huh?

Har äntligen tagit mig i kragen och gått till frisören och skaffat en riktig frisyr. En tuppkamm va vad de blev efter noga övervägande. Måste säga att jag faktiskt är riktigt nöjd, även om det är en jäkla omställning och det är ganska kort för tillfället. Men jag undrar så här i efterhand varför jag inte gjorde det här tidigare, nu ser jag ju för fan till och med respektabel ut. Bild kanske jag kastar in senare när jag kommer hem från jobbet!

2 dagar kvar till AC/DC nu, FUCK I HELVETE va jag börjar bli taggad nu! OI OI!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha det var inte ens du som kom på din egen frisyr haha :D

2010-06-01 @ 19:27:40
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0