spend a little time standin’ on the front lines

Tänkte ta och kickstarta igång den här bloggen igen efter över en månads uppehåll från skrivande, orsaken har vart att jag inte haft nått skrivar lust överhuvud taget. Men nu är jag tillbaka och ska den här gången hålla det uppdaterat här på daglig basis.
Mycke har hänt sen sist, men det orkar jag inte dra igenom här mer än att det har vart en massa Michaela, festande, fotboll och jobb!

Den egentliga och enda anledningen till att jag skriver just nu är att jag har kommit över en så jävla underbar musikupptäckt idag. Det är en av mina mina absoluta favoriter, kanske den främsta som har gått och startat ett soloprojekt. Den jag pratar om är Ed Kowalczyk, sångare i favoritbandet LIVE som den 14 Juli tänker släppa en fulllängdare vid namn Alive. Första singeln från den plattan heter Grace och den spelas nu för 10 gången i mina högtalare, kan absolut inte sluta lyssna på detta mästerverk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0