in the same old room

Ännu en dag till ända, det bara flyger iväg dagar här. Jag som trodde denna vecka skulle vara en riktig segvecka, men det har visat sig bli en vecka som man inte ens vet ilken dag det är så fort som det går. Det är ju underbart när det är så, särskilt till denna helg!
Men va är det för väder vi har i den här stan? Regn, sol, regn, blåst, sol, regn, sol, blåst, mulet. Snacka om svängningar.

Helt sjukt va jag kände mig nyttig när jag kom hem och ställde mig för att skära ihop en sallad. Tomater, gurka, paprika, morot, isbergssallad. Bara kände hur nyttigheterna skulle få smekas ner i magen, men som så många ggr förr så gör man det till nått onyttigt genom att vräka på massa dressing. Haha. Att man alrig lyckas fullt ut.

Är dock lite smått värd att bara softa ner mig och inte göra ett skvatt av denna dag, eller jo. Betala räkningarna kanske.
Very good my little pig!
Tjaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0