this calling

Jag kanske skulle ta och blogga lite igen, det var ju en hel helg sedan jag skrev någonting här.
Kan la smart nog börja med att berätta lite om helgen som varit.
I fredags hade jag en riktigt trevlig och mysig kväll här hemma med någon :O det kollades iaf TV, snackades, en massa skratt och bara hade det bra. Sen lite sömn på de oxå. Summering : EN RIKTIGT RIKTIGT TREVLIGT OCH BRA FREDAG!
Var tvungen att gå upp tidigt som fan, för att jag hade Cup redan kl 10. Så det vart att ta en macka på statoil på vägen och sen börja tagga igång för fotboll.
Var riktigt kul att spela och vi som lag gjorde rätt bra ifrån oss även om vi förlorade två och bara vann en. Men å andra sidan så vann vi den viktigaste matchen, dvs derbyt mot Gillberga. 2 mål vart det för min del, borde vart nått mer men en snygg straff i krysset och en kylig avslutning fick tydligen räcka ;)

Efter cupen så var det bara byta om till finkläderna och åka på lagfest. En lagfest som oxå den var riktigt trevlig och rolig. Lite lagtävlingar som mitt lag såklart var helt överlägset på. Iaf på musikquizen, ojoj där hade dom andra inte mycke att säga till om. Tävlingen avgjordes dock aldrig tror jag? Men vi säger att mitt lag vann det låter bra!
Berth hade tagit med sig guran till festen så senare på kvällen vart det allsång utav bara helvete. Jag tror nästan vi drog igenom alla gamla godingar. Allt från Cornelis Vreeswjik ( felstavat I guess, men det skiter jag i) till AC/DC.

Gårdagen var en bakisdag utan dess like, förutom när jag och Carl var iväg på match med Div laget (förlust 4-0). Ingen coachseger denna gång, men inte heller någon coachförlus! Annars var det Pizza och sömn.

Och idag har jag bara jobbat, nyss kommit hem. Jobbat sen 5 i morse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tss ni vann inte !

2009-08-03 @ 23:28:01
Postat av: Anonym

Klart som korvspad vi vann!

2009-08-04 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0