what have you done to me

ÄNTLIGEN! Nu är det fanimej helg, fy fan va skönt!
Slutade kl 2 idag, det var oxå ruggigt skönt, även om man måste upp tidigt som fan för att få göra det så är det att föredra en fredag faktiskt. Direkt efter jag slutade drog jag till bolaget för att handla lite öl till mig själv och sprit till Markus.
Sen bar det av hemåt för en snabb dusch och lite småplock i hemmet mitt. Precis färdig med allt och jag har slagit mig ner i soffan och slängt i mig en iskall och jävligt god första öl.
Nu sitter jag bara och väntar på att Markus ska sluta så jag kan ta och bege mig dit och börja förkröka på riktigt, sen senare ikväll nån gång kommer Michaela. Bra skit!

Kl 23.45 smäller det av, DEAD BY APRIL entrar scenen på strömsholmen och jag kommer att stå och bara njuta av deras sköna musik, eller nej föresten jag kommer fan hoppa och hetsa sönder!
Nej nu ska jag inte fördriva mer tid här vid datorn, en öl till sen till Markus.

See you tonight FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0