give it all

Känns möcke konsitigt att sitta hemma en söndag, lite smått bakis och inte ha Michaela bredvid mig. Vet inte när det senast hände, om jag ska gissa så skulle jag tro ungefär 3 månader sen. Känns inte vidare alls!
Men men, så är det och ja kan ta och berätta lite om helgen ist ör att sitta och sura över de.

Fredagen började med att Michaela kom hit och väckte mig ur min skönhetssömn,vi tog det lugnt ett tag i väntan på Lillis och Nils , kvällen bestod sedan av gott käk som GF:sen hade lagat, en sjukt bra idolfinal med en värdig vinnare och dagens One Tree Hill avsnitt.
Lördagen bestod av jobbande, hem och ta några bärs och snacka skit med Markus för att sedan gå ut på krogen och vara King on the dancefloor ett tag. Så idag mår jag som jag förtjänar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0