keep on shining

Sommar sommar sommar, alla älskar sommar. Sommar älskar sommar, sommar sommar.
Jag njuter varje dag jag får se denna strålande och fina sol skina upp mina semesterdagar.
Idag var en sån riktigt njutningsdag, jag, Lillis, Linus och Zara var och bada vid brygga Albert i Hallsta. Stekning i solen, bad, simning runt båt, chipsätning och lyssna på musik ut ipodhögtalare, vad mer kan man begära? INGENTING!
Det var helt underbart.
Tråkigt nog så ser detta vackra väder ut att försvinna all världens väg imorrn, fuck fuck fuck. Jag har inte fått nog, jag vill ha mer.
Aja, imorrn blir det troligtvis Powermeet för slantarna. Måste säga att jag är lite törstig redan nu, eller ganska mycke törstigt. "Jag är törstig, jag vill ha öl " som Dynamit-Harry skulle ha sagt.

Glömde skriva att jag blivit bruuuuuuuuuuuuuuuun oxå. haha.

Peace out

Kommentarer
Postat av: ida

har du slutat prata med mig eller =/ ?

2009-07-02 @ 23:45:48
URL: http://imlf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0