Life is good

Vart speedway igår med Martin, riktigt trevlig kväll blev de. Härlig kvällssol, mycke folk och äntligen seger för stadens lag. Kanske för att jag var där? skulle tro det ja !
Direkt efter speedwayeen åkte jag upp till Hallsta och umgicks lite med min syster, vart en hel del Mario Kart spelande. Vi klarade ut spelet duktiga som vi är.

Idag gick vi upp kl 9 för att inte missa den minst gnutta av solen. Åt en stadig frukost ( 4 rostade med ost och oboy ).
Runt kl 10.30 kom Nisse hit och vi kunde åka till beachen på Sundängens camping utanför västerås. Grymt skönt att bara ligga i solen och glassa en hel dag, plus att jag idag tog mitt första dopp. STOLT!
Vid 3 så drog vi in mot stan för att äta på Gränden ( Fläskfilé med bea och pommes ) fan va gött det är.
Köpte två snygga vita t-shirts oxå, sen vart det ungefär 2 timmars väntan innan vi skulle gå på premiären av Ice Age 3.
Vilken jäkla bra film det var alltså, nästan så jag tycker att det är den bästa av dom alla faktiskt.

Nu sitter jag och glor lite på tv. Snart sängdags kanske?
Ska ju bli kanonväder imorrn med, så det blir ännu en dags härligt stekande på någon strand i detta land.

Later duuuudes.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha eller inte! Så jävla jobbigt att behöva färga om varannan vecka. Snyggt var det dock, jävligt snyggt

2009-07-02 @ 12:22:43
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0