left my senses down below

Pretty damn trevlig gårdag får man ta och säga. Drogs nåra bärs och kastades lite pil hemma hos markus på kvällen. Jag borde ha vunnit då jag kastade mest graciöst av oss alla, men silpoäng är tydligen inget man tar till vara på i pilkastningsvärlden. Carl drog till med en seger, kan det vara för att han var alldeles för dålig på at sänka bira? Skulle tro det ja.
Efter pilkastningen drog vi vidare till Bulten & Emelie, där var det tjejparty. Var ett jäkla liv.
Det vart en trevlig vistelse i skogen, med bolltrixande, drickande och en del bloggskrivande eller vad man nu ska kalla det om folk sitter och skriver i ett block. haha. Kul var det iaf och för övrigt så tror jag att jag var rätt så bäst på det oxå.

Idag har jag bara legat/setat och stekt i solen, det är så jäkla underbart med värme. I´m lovin it!
Blivit räkröd på kuppen, men hej vad gör det? Nej just det ingenting, det bara svider arslet. Brun är ju iaf stadiet efter röd så det är lugnt.
Var en stund till min kära mor här på kvällningen oxå och grattade henne på mors egen lilla dag, trevligt det med.

Ganska trött man som sitter och skriver nu, funderar på om sängen är ett alternativ att föredra.

Ses imorrn dagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0