what a day

Idag var det dagen med stort K, det var nämligen dagen då jag skulle fightas om att få biljetter till Kiss spelning i sommar. Jag satte mig vid datorn på jobbet 09.45 och bara satt och väntade på att kl skulle slå 10. Till slut gjorde den det och jag uppdaterade snabbt som attan och kom i kö för biljetter, tror ni jag fick några? MEN JAAAAAAAAAAA!

Den 12 Juni 2010 på Stockholm Stadion står jag och sjunger mig hes till klassiker som Lick it up, Heavens on fire, Rock and roll all nite, Detroit rock city och en massa massa andra grymma låtar!

ROCK AND FUCKIN ROLL ALL NITE LONG


Kommentarer
Postat av: Josie

Och I love it loud, hoppas jag! Den är ju fan bäääääst xD

2009-12-01 @ 16:10:58
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0