bring me to life

Då var denna vecka nääääästan till ända då. Det enda som återstår är en lite fjuttig jobbardag sen är jag ledig en hel fucking jävla vecka!!!!! UNDERBART va ordet!
Sitter och lyssnar på ett band Michaela tippsade mig om Thousend foot krutch heter dom och jag måste ju säga att hon hade så jävla rätt när hon sa att det var ett grymt band, för fy helvete va bra dom va! Det här är ju rena rama öronorgasmen rakt igenom!
Nej jag orkar inte skriva mer nu. Får bli mer senare eller så blir de imorrn!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va vad snackar du om? Klart att det är själva Eskilstuna jag vill till. Kan inte komma på något där jag möjligtvis skulle längta efter.. ;D

2009-09-11 @ 00:46:05
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0