forever with you

Helgen har vart riktigt trevlig må jag säga. I fredags var det som ni redan vet fest här hemma för min syster, den vart crazy som vanligt. Och då menar jag på ett bra sätt!
Lördagen spenderas framför TV:n kollandes på OTH till kl 5, för då åkte jag iväg för att träna. Och det var så sjukt jävla roligt att få känna på den där läderkulan igen! Efter det åkte vi till Södertälje och hade en myskväll.
Den här dagen har vi bara tagit det lugnt, kollat på TV, lagat mat, käkat glass och bara haft det riktigt mysigt!

Och nu är jag nyss hemkommen från Södertälje och det är fan inte med en gnutta glädje jag sitter här just nu. Jag vill inte åka hem, NEJ! Allt jag vill är att vara med dig igen Michaela!
Vi har spenderat över 2 veckor tsm och det har vart 2 helt sjukt underbara veckor, ge mig MER!


JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag älskar dig och saknar dig redan. Inte samma sak att sova utan dig

2010-01-11 @ 09:28:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: SkinnyJo

´fin du e micke.

tur att nån kan visa kärlek för sin gäl!

hon ska va gla!

2010-01-20 @ 21:32:02
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0