life´s sweet drug

Så var man vaken och alert inför den sista jobbarkvällen innan jag går på min härligt långa ledighet. Idag ska jag dessutom bli bjuden på himmelskt goda kakor. Det är en inhyrd kille på min avdelning som ska sluta så jag tvingade honom att bjuda mig på nånting när det var hans sista dag och då sa han att jag skulle få dom godaste kakor denna jord har skådat, MUMS!

Jag har föresten blivit en riktig såndär bokmal, fan det bara svischar förbi sidor i The Dirt. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna läsa en bok eftersom jag alltid hatat det, men nu kan jag bara inte sluta läsa. Det är så stört intressant.

Nej nu är det time to åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0