make my body complete

Den här dagen började verkligen inge bra alls. Nej verkligen inte bra, för på vägen till jobbet så körde jag fast i en jävla snödriva och kom inte loss. Så var tvungen att stå i kylan och vänta på nån som kunde bogsera bort mig, det kom till sluta nån som tur var och jag kom bort och inte jättemycke för sent till jobbet som tur var.

Efter jobbet åkte jag till Simon som är min personliga tatueringsritare, för att kolla på det han ritat åt mig. Måste såga att han är nått så stört bra på att rita och det ser så jävulskt bra ut hitills. Ni ska få en försmak på vad komma skall!




Kommentarer
Postat av: Michaela

MEOW

2010-01-19 @ 18:15:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0