bring you back to the top

Måndag = avklarad. Eller ja, iaf jobbdelen är avklarad och det är ju den som är jobbig.
Som jag skrev var jag upp innan tuppen imorse, lyckades ta mig till jobbet till kl 5, trodde jag aldrig när jag kollade kl sista gången inatt och den visade sig vara 00.52. Men att sova så låta tar ju ut sin rätt den här tiden på dagen då man kommit hem och slängt ner sig i soffan. Lite smått trött sådär, men nej det blir inget sova för min del inte.
Kvart i 18, hahaha det lät fan kul, eller så är det bara jag som har dålig humor. Men iaf, det är tiden då Markus kommer och hämtar mig och det bär av ut till Hållsta för att spelas en B-Gädda match mot Standard. Kan bli skoj!

Nu ska jag bara sitta jävligt stilla, lyssna på musik och försöka välja villen färg jag ska ha på mina converse jag ska inhandla imorrn! Det ni!



Kommentarer
Postat av: Michaela

VITA sa jag ju! Haha

2009-08-24 @ 16:27:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0