can´t stop me

Känns som dagarna bara flyger förbi just nu, massor som händer. Jag klagar dock inte på att det är saker och ting som händer i mitt liv, det är verkligen underbart när man är inne i ett sånt flow. Men ibland kan jag känna att jag skulle vilja bara ta det lugnt oxå. Men hej man lever bara en gång.
Idag är det match igen, mot Hällby i Hällby, kan bli en svår match då dom är serieledare och vi har 4 avstängda och en skadad som vanligtis alla 5 spelar i startelvan. Men det är bara att göra det bästa av situationen och förhoppningsvis kamma hem 3 pinnar.
Sjuk är jag oxå, eller ja, smått förkyld är jag la egentligen. Men det är inget som hindrar mig just nu, det försvinner om några dagar. OM det inte är svininfluensen kanske?

Jag kan inte sluta längta nog till att få se In Flames igen, jag ska fan vara den första som beställer biljett till de. Kommer bli helt awsome!

Time for som seriuos packing av väskan!

Kommentarer
Postat av: Michaela

OM DU HAR SVININFLUENSAN ÅKER JAG INTE TILL E-TUNA! hahahaha

2009-08-17 @ 19:54:30
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Carl

Du glömde skriva att jag var skadad också!? Helvete Mike! Räknar du inte med mig längre?

2009-08-17 @ 22:41:42
URL: http://carland.blogg.se/
Postat av: Michaela

Nej haha, det är den då fan inte! Och tacka gudarna för det.

2009-08-18 @ 15:59:34
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0