go go hunters

Sådärja, då har man sovit bort en hel dag i princip. Det känns alltid lika jävla tråkigt när man har gjort det, även om det den här gången var riktigt nödvändigt. Känner mig fortarande inte riktigt bra, krasslig som fan.
Har darför inte så mycket att berätta idag mer än att när jag vaknade upp fick panik . Kl var 21.22 och matchen Liverpool - Stoke hade pågått en stund. Jag som när jag somnade hade satt larm för att inte missa de hade ändå missat lite, vilket gjorde mig sur. Så jag slängde på TV:n och nu sitter jag här och kollar för fullt. 2-0 i paus, grymt!
Sen gör ju Zlatan debut ikväll oxå, måste man ju ha lite kolla på.

nej jag ska ta och kolla vidare nu, dags för andra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0