it´s in your mind

Den 25:e smäller det... osv. Orkar inte dra hela låten.
Iaf, idag är det den 25:e Augusti, vilket betyder löning, och vad kan vara bättre än att få lite kulor som rullar in på ett ödsligt konto? Precis exakt, inte mycke!
Var en riktigt suknig dag på jobbet, vaknade upp och var astrött och hela dagen vart en enda lång pina. Det har sina förklaringar oxå att det just nu är helvetes mycke att göra, en massa fel, ändringar som jag fullkomligen HATAR! Skit skulle jag kunna sammanfatta det med.

Men för att få sig på lite gladare humör så åkte jag raka vägen från jobbet till stan och inhandlade ett par converse. Så nu är jag en stolt ägare av ett på vita converse i strl 41 :O fan mina fötter måste ha minskat på senare dar.
Inga konstigheter!

Ikväll är det träning, skoj skoj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fula ;)

2009-08-25 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0