night is the new day

Nån dag sen jag skrev blogg igen, men det har isn förklaringar. Igår jobbade jag från 05-18, ett riktigt monsterpass måste jag säga. Men det var välbehövligt, mycke som ska planeras och fixas för att vi ska hinna med allt på jobbet. Kul men samtidigt ruggigt jobbigt. Efter det åkte jag direkt ner på träningen, som vart en skön träning med nästan bara spel. Det är sånt som är så jäkla kul!
Kom från Sundby nån gång vid 22 och direkt när jag kom hem stupade jag ner i sängen som en död svan, tror aldrig jag vart så trött i hela mitt liv.

Idag har jag bara jobbat och nyss kommit hem i princip. Linus kommer om ett tag och då blir det han som får råpisk i Fifa av El Maestro!
Var ett tag sen vi spela så man är vell lite ringrostig, men det släpper och jag vinner i stor stil som vanligt.

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0