no hands, no hands

Fest igår!
Tycker jag klarade mig rätt bra!
Startade kvällen hemma hos mig med att ta några öl, sen kallade grannen ner mig på lite förfest, så jag gick ner och drog ett par Absinth-shotar, vilket gjorde min kväll ganska hårt. Var där ett tag innan jag gick upp till mig igen och tog en öl till. Var vid det laget ganska ostabil, så jag tog det lite lugnt innan folket kom hit. Var riktigt trevligt, med lite snack och musik.
Sen bar det iväg ut på Harrisch, där var det helt ruggigt kul. Yellow Mike lirade, så vi stod och sjöng med i alla låtar och drack en massa gottedricka!

Höll la på tills det stängde, gick jag hem och somnade som en stock!
Vaknade kl 13 lite småbakis, Onlinepizza?
DET KAN NI SKRIVA UPP ATT DET VART!

Nu sitter jag och glor på fotboll, Premier Leauge har äntligen börjat! Setat som klistrad framför matcherna som visats. Just nu är det Blackburn- Man City.
Precis knäckt upp en öl oxå, som smakade riktigt gott faktiskt!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRRRLIGT

2009-08-15 @ 18:38:40
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Pia

vafan, var du också på Harrys igår alltså?!!! O Yellow mike... träffades vi??? hahahahaha...ingen ovablighet att jag inte minns =P Jag får fan skämmas!

2009-08-16 @ 00:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0