time is running out

En dag som denna är en dag då inga andra dagar är som denna dag en gång varit.
Så förklarar jag min dag idag, snabbt, smidigt och väldigt enkelt!

Kan dra den om rödluvan och vargen oxå.
Jobbig dag, upp tidigt och jobba lite småsjuk (förkyld) är ingen rolig kombination alls. Vart att jobba till halv 3 ungefär, sen pallade jag inte mer. Pkte hem till far och la mig i soffan och jäste några timmar innan jag tog rälsbussen, dvs den gröna faran till Gillberga för att ha träning med pojklaget.
Fy fan va kallt det var, regnade och blåste som fan. Men vad gör man inte för dom små liven.

Kom hem runt halv 8, tog en jävligt varm dusch för att sedan sätta mig i soffan och dra till mig datorn med Yoda-krafterna jag besitter.
Just nu är det lite ny bra musik som strålar ut ur min högtalare. Eller ja en av dom iaf.

Imorrn är en ny jobbdag och då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0