all the thing´s I hate

Fan va underbart det är att bara slappa, finns fan inget bättre. Kommer ju vara riktigt utvilad när jag börjar jobba nästa vecka. Goodie goodie!
Ska vara husvakt hos far mån-tors nästa vecka dessutom, så då får jag nära till jobbet vilket kan vara skönt första veckan.
Idag har jag plöjt igenom nästa hela säsongen av Full Frys, det är så sjukt jävla bra alltså "Lyd i fortsättningen kärring, så kommer detta aldrig hända igen. Puss på dig min lilla meskdonk"

Imorrn är det tydligen fest at my place, eller ja fest vet jag vell inte än men förfest är det iaf har jag fått förklarat för mig. Det är bara öppna dörren och se glad ut!


Kommentarer
Postat av: Carl

Vi måste ju fira att du börjar jobba snart! :) Sen är det någon som börjar sin 5 veckor långa semester också tror jag. :D

2009-07-16 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0