don´t tell me it hurts cause I really don´t care

Var upp ändå till kl 6 imorse och kollade film för jag kunde fan inte somna, var inte trött för fem öre. Somnade väl iaf som sagt 6 och gick upp kl 14 för att städa och fixa i ordning lite här hemma, så det inte skulle se ut som ett bombnedslag när folket kommer ikväll. Nu har jag vell precis blivit klart med allting, inklusive duschning och fixat till mig lite. Om nu det går.

Så nu sitter jag och kollar på Tennisen som är grymt spännande och dricker ett par kalla och väldigt goda öl, som kan bli som sista jag dricker innan semestern tar slut. FUCK!!!!!!!

Det får vell bli som jag sa till Carl, jag får supa med redlöst full och inte veta vad jag gör. För att sörja att semestern snart är slut.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0