I don´t care ´bout your bad behaviour

Va duktig jag är, har haft sönder högtalarna på datorn :S s det går bara spela om man sätter dit exerna högtalare, fast jag tror dom oxå gick sönder på kuppen, för det är bara basen och ena högtalaren som funkar. Ibland blir man bra stolt över sig själv!
Idag har det vart en riktigt lugn och skön dag, åkte ut till Sundby och fikade med Farmor, Farfar, Far, Matte och Denise. Det var trevligt, satt där många timmar och bara drack kaffe, käka kakor, bullar och snackade skit.
Kl var vell runt 5 när jag drog därifrån, hem till mig där det vart ett kort stopp på 2 timmar innan jag styrde kosan mot Hallsta för att umgås lite. Alla har dock gått och lagt sig nu, för dom har inte som jag SEMESTER!
En vecka kvar BUHU.

Imorrn ska jag och min kära syster åka till IKEA och shoppa lite grejjer till lägenheten, så den blir lite mer möblerad och fin, har lite planer på vad som ska köpas in. Blir nog kanoners!

Kollade på PS I Love you igår, åh satan det var en riktigt bra film. Inte ett öga tort, haha. Tack Michaela för tipset :D

Peace out motherfuckers!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är så jävla bäst! Haha

2009-07-13 @ 00:49:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0