I feel so invisible

Semester var det ja, och det är tiden på året man ska göra roliga saker som man inte annars hinner med att göra, och det kan man lugnt säga att jag har gjort. Trots att jag bara hade en vecka planerad av 4 så har det visat sig bli en massa oplanerade och väldigt roliga saker som jag gjort och ska göra. Det här är verkligen livet!

Idag har jag vart ute i Stora Sundby hos far och hjälpt honom att få datorn att fungera som han vill, och dessutom har jag hunnit med att städa ur mitt gamla rum där, så nu är det bara uppeldning av överblivna saker som är kvar att göra. HÄRLIGT!

Dagens låt är utan tvekan Hardcore Superstars - Innocent Boy. Kan verkligen inte sluta lyssna på den, grym!

Det har dykt upp ett till sånt där fult ord som man undrar hur dom som kom på det tänkte. Eller va sägs om Kissimurra?
Va fan är det för jävla ord? Hur kan man komma på nått så dumt, hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0