I´m still alive

Däääääärja! Två dagars jobb avklarade, nu börjar det ju till och med närma sig helg och löning. Det är ju aldrig fel!
Dom här två dagarna har faktiskt inte varit så farliga, det har vart  sjukt skönt att kunna jobba i ett lugnt tempo och med nått som är lite småkul, då går dagarna snabbt.
När jag kom hem från jobbet vart jag bjuden på Kaffe och kakor av Farmor & Farfar, snällt värre.

Just nu sitter jag och lyssnar på Rockklassiker så högt att rutorna skallrar och glasen i skåpen hoppar omkring, men vad gör de om hundra år? Nej just ingenting. Musik på högsta möjliga volym och allsång till alla klassiker är en helt underbar sysselsättning.
På tal om musik, så hade dom premiär på bandit idag för Pearl Jam´s nya singel, den var helt okej faktiskt, tycker dock att det inte riktigt var samma sound som tidigare. Men helt klart godkänd!

Jag börjar längta grymt mycket tills att fotbollen ska sätta igång igen, måste få leka med en boll och springa mig helt slut. Klarar inte av att inte träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0