I see the smoke from the eden fire

ÄÄÄÄNTLIGEEEEEEN! Nu funkar min mobil som vanligt igen, det tog sin lilla tid men i morse kom det glada sms:et att den nu var igång till 100%. Det är ett happy moment, men fan inget kodak moment!
Är nyss hemkommer från jobbet, var totalt sämst att jobba idag. Internet funkade inte på jobbet, vilket betyder att det inte gik att lyssna på musik och att jobba utan musik det är för mig som att äta mat utan att ha en mun att stoppa maten i, eller rättare sagt DÖDEN!

Men men, nu är jag hemma iaf, och nu ska det slappas så det sjunger om de. Lite cola ska det drickas oxå, för det hade jag visst hemma utan min vetskap.

Imorrn är det äntligen dags igen, fotbollsträning. OM jag längtat? SOM jag längtat!

Söt kan du va själv vafan!

Music Maestro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0