I think it´s all because of you

Då var semestern slut och det är bara börja vänja sig vid att jobba igen. Det var verkligen inte lätt att ta sig upp i morse, även om jag lyckades med att ta mig upp halv 6. Det kanske mest berodde på att min far väckte mig innan dom skule åka iväg. Åt mig en stadig frukost och tog mig sedan till jobbet. Har nu vart här ett tagoch det är inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, en anledning till det kan ju vara att jag bara gör service dom två första veckorna och kan ju inte direkt påstå att det är världen mest ansträngande uppgift.
Keep up the good work!

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg i denna smått fantastiska blogg. Kan ju berätta lite om helgen.
I fredags hade jag som jag skrev i tidigare inlägg förfest, det var en mycket trevlig tillställning. Vi var la en 10-15 st till slut och det vart mycke musik, snack, pissande från balkong (Rasse) och sedan en utgång på de. Det vart Harrisch som det vanligt. Ganska mycke folk ute för en gångs skull och det vart en lyckad kväll.

På lördagen vaknade jag kl 9 och fick nått cpryck och började städa redan då, det var så in åt helvete stökigt hemma. Tog mig säkert 2 timmar att få undan alla burkar och glas, plus att jag fick skrubba varenda golv från öl. På kvällen vart det filmtittande och sen sova.

Nej nu ska jag fan jobba lite.
Good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0