kickstart my heart

Fest igår, tycker jag klarade mig rätt bra. Satt här hemma och tog några kalla på kvällen och tjäta lite msn, sen vid 23 så drog jag ner på stan och mötte upp Linus, Tom, Emil och Jimmie. Vi drog till Harrisch där det var toklite folk, hur tråkigt som helst. Så jag gick till Nybron ist och träffade lite gamla kompisar. Var riktigt trevligt.
Nice day out swingin!

Man ÅÅÅÅÅH va jobbigt det är med P&L längtan, det går vekligen inte sluta tänka på hur jävla kul det var. Särskilt inte när man hittar sånna här klipp på tuben! Eller ja Michaela hittar då. haha.



Den här konserten är fan det bästa som hänt mig någonsin, FYFAN så bra!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Oh, tack för crediten för en gångs skull ;)

2009-07-11 @ 20:38:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: ANNA

jag håller med dig!

2009-07-11 @ 23:12:27
URL: http://annawikblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0