later she said with a smile on her face

Jahaaaa, då får man sitta uppe hela natten antar jag, och vänta på att min far ska ringa och säga att han är färdig på sjukan och vill hem. Han har nämligen vart lite smått klantig och sågat sig med en cirkelsåg i knät, hur man nu lyckas med det :O
Han borde lära sig att vara lite mer försiktigt tycker jag!

När vi ändå är inne på lite halväckliga saker, så kan jag ju ta och berätta om killen jag såg på UFC nyss. Han hade bara en halv bröstkorg såg det ut som, eller ja han måste ha haft det, för det var som ett stort hål på högra sidan :S Såg skapligt skumt och vidrigt ut!

Lite kaffe kanske?
Eller kanske kanel te?
hmmm....? TE får de bli.

Vet ni föresten vad man får om man slänger en fläskfile i vattnet?
Svar: ROSTBIFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0