more than a feeling

Imorrn är det helg, eller det är väl egentligen helg redan nu eftersom klockan är över 00.00. Men ja iaf. Det är helg och det betyder att folk som inte har semester oxå kan supa och ha roligt. Så som jag har det hela dagarna. NOT!
Men det är så himla skönt att bara göra ingenting, det är vad jag kallar att vila ut sig på riktigt.
Fan vad jag svamlar massa skit nu, det jag ville säga var att det är helg och det ska supas!

Jag tänkte att jag skulle slänga ihop ett fredags-scenario för er.

Åka och köpa öl på Gröna Skylten, dricka dom och bli äckligt full, dra på massa gamla hits som man sjunger sig hes till bara för att man är full, kissa i handfatet bara för nån annan redan pissar i toaletten, samla sig för att gå ner till krogen, på vägen dit genar man över tågrälsen bara för att det är jobbigt att gå till tunneln och gå under, stå i kön och låtsas vara nykter för att få komma in, gå direkt till baren och beställa 3 shots som man dricker samtidigt som man tar av sig byxorna, blir utslängd och går hem igen, tar alla slattar som finns och blandar den äckligaste groggen man kan, dricker den och spyr från balkongen och somnar hängandes över balkongen.
PERFEKT KVÄLL!

Alltså denna låt är bara så jävla grym!


Kommentarer
Postat av: hannipie

haha, jag hoppas att dina utekvällar verkligen ser ut så! :P

2009-07-10 @ 07:07:12
URL: http://speltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0