on my own

Då har man jobbet den första dagen efter semestern då. Det var inte så farligt som jag trodde, skönt med en slowstart.
Har nyss vart inne hos Farmor & Farfar och fått mat i magen, snällt av dom att mata en hungrig jäkel. Det är tur man får lite service nu när man är snäll och bor hemma hos Far för han är bortrest. Det är dagar som den här, när det är sol och ganska skönt väder som man saknar Stora Sundby. Aja, nu ska jag inte bli för sentimental.

En sak till. Jag har äntligen hittat en låt som jag letat efter i över en vecka. Hörde den på en radiokanal på TV:n för ett tag sen och det är en sån radiokanal man inte kan kolla spellistor på, Fuck för sånt!
Men iaf så hörde jag den på bandit idag och nu har jag som sagt äntligen hittat den. Ruggigt bra låt enligt mitt tycke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0