rusted from the rain

Så vart det helg, sug och svälj!
Fan så snabbt veckan gått, grymt som fan att vissa veckor kan vara så.
Nyligen hemkommen till lägenheten igen, efter 5 dagars vistelse i Stora Sundby, med sunkigt internet som bara läggar av hela tiden och inte funkar som det ska.
Slutade rätt tidigt idag, kl 12.30 närmare bestämt, det var underbart!
Min mobil har det blivit nå cp med så det går inte att skicka eller ta emot sms, hoppas dock att det bli fixat under dagen. Har iaf pratat med 3 om de.

Löning idag ja, fina firren på de!

Det är helg ja, undra just vad man ska hitta på ikväll. Tror iaf att jag ska åka upp till Hallsta och få mitt hår avkapat. Det börjar bli långt och det pallar jag inte med. Ja nej ja så får de fan bli!
Ska iaf börja nöta den här helt grymma låten med Billy Talent! Från nya skivan "Billy talent III"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0