save all your prayers

Tell me why? I like Fridays.
Tell me why? I like Saturdays.
Tell me why? I like Sundays.
I want to celebrate it, all weekend long.

Tyckte att man kunde göra om Bob Geldof låten "I don´t like mondays" lite till en lite mer gladare och trevlig låt.
Måste säga att jag är ganska nöjd med resultatet, nån Rock sångare som vill köpa och spela in låten? det kommer garanterat bli en dunderhit. Vi splittar vinsten 50/50.

Just nu sitter jag på jobbet och tar en liten paus, jobbat hårt som fan i 3 timmar så det är jag värd. Och vad passar bättre då än att skriva lite skit här. nej just de ingenting!
Bandit går på nästan så hög volym som man kan ha, det är fredagsstämning här, iofs är det typ bara jag här men iaf.
Precis i denna sekund är det Ångebandet Corroded med deras grymma låt Time and again.

Work Work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0