still I`m glad

Skön dag det här på många sätt, solen skiner, Slutade kl 2, nyss fikat och nu är det datorn och Rockklassiker på radion som gäller.
Ikväll blir det nog att ta en sväng till Olle och träffa Joppe och gänget, vart iaf inbjuden så jag ska försöka orka ta mig dit, för det är ju så jävla långt. Minst 500 m.

Nått jag är extremt sugen på det är att dra på Stagedive Dayout i Nykvarn den 22 aug, det är inte så fasligt dyrt och svin bra band som lirar, eller va sägs om Millencollin, Dead By April, Union Square, Sonic Syndicate och det bandet som lockar absolut mest Plan Three.
Kan inte bli annat än grymt som fan!
Men vi får se hur det blir med det som sagt

Så mycket bra musik jag har hittat dom senaste dagarna då, denna låt är oxå riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0