the dirt whispered

Tiden bara går och nu är min semester snart slut, helt sjukt va 4 veckor kan rusa iväg. Känner mig dock väldigt utvilad och kry, så det har vell fört nått gott med sig all ledighet oh öldrickande. Det som dessutom är skönt är att dom två första veckorna på jobbet kommer vara lite lugnare, då jag bara ska göra Servie på maskinerna tsm med Leffe och det brukar betyda ett inte alltför hetsigt tempo.

Nåja, idag har min far vart här och hjälpt mig att sätta upp lite saker i lägenheten. Eller ja, det vart bara ett duschdrapperi till slut, för han hann inte med mer innan han skulle åka.

Fan jag börjar bli ruggigt hungrig, undra om man ska ta och äta lite tjockmat kanske, det vore gott som fan. Ja det får det fan bli! En öl till JA!
Undra vad man ska göra ikväll sen, kanske skulle ta och kolla på CL-Kval fotbollen eller kanske finns bättre förslag?

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0