the last kiss goodbye

Gårdagen började med att jag hämtade Linus vid en halv 4 för att sedan ta vägen förbi Gröna Skylten, beställa och hämta Kebab och sen hem till mor. Där vart det käka som fan, och sänka ner det med några kalla. Senare kom Zara och vi spelade lite Mario Cart ( kommer fan aldrig tröttna ) och lyssna på partymusik.
Kl 8 tror jag det var, tog vi på oss och började knata iväg till bussen. Bussresan in vart riktigt roligt, med massa skratt och roligheter. Väl framme fick jag och Linus inte hänga med Lillis och Zara för dom skulle träffa nån kompis så vi gick och satte oss i en park och ringde lite fyllesamtal.
Sen vart det att gå runt en hel del på stan tills det runt 12 började SPÖREGNA! Aldrig blivit så blöt nån gång.
Jag och Linslus drog till Rönnby, världens ende skulle jag säga. Var där till en 7 på morgonen och tog sen bussen hem till Hallsta och hade en riktig segdag, skönt som fan.

Nu sitter jag och har lite sådär småtråkigt för att vara en lördagkväll, men det kan jag ta, har vart mycke festande på senare tid och imorrn ska jag och Martin åka upp till El Stockholmo och kolla på Djurgårn-Helsingborg. Blir ett ex antal bärs på vägen dit skulle jag tro. Trevligt!

Nej nu får det vara nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0