shit out of luck

Riktigt riktigt lyckad lördag vart de.
Åkte med tåget från stan kl 12 för färd upp mot storstockholm och gröna lund. Vart till att sänka några kalla på vägen upp vilket aldrig slår fel. Sen raka vägen till grönan.
Väl där så det första vi gjorde var att åka Kvasten och vad gör jag? Jo jag tappar min mobil nån stans och hittar den inte, vet fortfarande inte vart jag tappa den. Bad personalen leta på gräset och överallt men dom hitta den inte. Så jag sket i det, ringde och spärrade telefonfan som ändå inte funkade, eftersom det hade blivit nått fel med 3 jävlarna!
Åkte karuseller typ till en 9 på kvällen och när vi skulle dra tänkte jag att jag skule gå till Service Center och kolla om dom hade fått in min mobil där och gissa där var den, haha. Helt sjukt tur man kan ha, inte en skavank på den eller nått.
Det tråkiga var ju bara att jag spärrade skiten, så nu går den ju inte att använda iaf. SKIT!
Men får vell bli att gå ner på stan och fixa det idag!

Oj det var långt inlägg för ingenting känns det som.
Nej om man skulle städa lite här hemma kanske, har ju fått upp min hylla äntligen iaf så det kanske skulle bli lite bättre om jag städade och fick lite fint här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0