celebrate the summer

Satte kl på 10 för att hinna få på mig lite sol och få nån form utav bränna på kroppen. Så jag tog mitt pick och pack och drog ut till Far i sundby och la mig för att sola. Efter en timme vart jag dessutom bjuden på mat av farmor och farfar, snällt värre till en hungrig själ. Gick sedan ut och solade ytterligare 2,5 timme ungefär, så nu är jag lagom röd å gooo. FLUCKERT!

Kom hem för en stund sen och sitter och funderar på om man ska ta sig ut till Gröndal och Smedstadion för att kolla på lite Speedway. Skulle vara trevligt som fan, var ruggigt länge sen jag var på nån match nu. Och varför inte ta tillfället i akt att åka och kolla nu när man har semester, ledig från alla fotboll och solen står som spön i backen.

Jag längtar tillbaka som fan till P&L, saknar allt som var där. Helt underbart.

Imorrn blir det sol och bad med Lillis i Västerås Town nån stans. Gotta love the summer!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är inte ensam om att sakna det.. som fan

2009-06-30 @ 18:03:20
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0